Aiki-Budo

Stil de viata

IMPRESIILE MICILOR PARTICIPANTI LA ETAPA 1 CURS EDUCATIE MIN FORMALA VOLUNTARIAT

• Tabara a fost ceva nou pentru mine deoarece am avut sansa sa vad natura in toata frumusetea ei. Pamantul era acoperit de un covor de frunze, un peisaj unic. De asemenea am aflat informatii despre fauna si flora acestui loc. Deoarece vremea a tinut cu noi am putut sa vizitam o cascada numita Pastaia, un loc minunat. Din pacat excursia aceasta a fost prea scurta si dupa parerea mea s a terminat prea repede. In plus ne am gatit singuri mancarea si am facut gratar :0)
• tabara frumoasa
• Sunt Borzea Luca .Părerea mea despre aceasta excursie e ca a fost minunata .M-a ajutat sa prind curajul si sa gandesc diferit sa fiu mai social si sa nu mă sperii asa ușor .Imi place mult ca ne-a invatat in complet responsabilitatea si siguranta .
• pozitiv: am petrecut timp in natura, am vazut peisaje rar vazute de ochiii oamenilor, am invatat ca pentru orice trebuie sa muncim, am invatat sa fac focul
• negativ: excursia a fost prea scurta
• Excursia a fost un castig pentru mine, m am simtit extraordinar, am invatat ce inseamna viata si am facut si alte activitati decat ce faceam in mod normal. Sincer sunt bucuros ca am ales sa mi petrec weekendul astfel. Nu regret nicio secunda. Locurile pe care le am vazut au fost superbe si vor ramane in memoria mea mereu.
• A fost un weekend extrem de relaxant, o pauză minunată de la viata la București. Toate activitățile au fost pur ai simplu amuzante si m-au facut sa ma simt linistita.
• Cred ca ceea ce m-a impresionat cel mai.tare a fost cerul plin de stele. Cu adevarat superb.
• M-am simtit bine, cerul a fost frumos, cascada la fel, mi-a placut in spate la acea Dacia papuc
• a fost si relaxant
• Mi-e mi-a placut ca am invatat sa avem grija de noi si de ceilalți +ca am ajuns la cascada pastaia acolo unde nu multa lume a ajuns
• În aceasta excursie mi-a plăcut tot
• M-am distrat, am călătorit la cascada Păstaia și cel mai mult era că am învățat multe lucruri
• Mi-a placut cand am coborat spre cascada, mi-a placut cascada si cand am ajutat la foc.
Catalin
• Mi-a plăcut in excursie ca am făcut de mâncare și că am mers la ce mai frumoasă cascada pe care am văzut-o și că am făcut grătar.Mi-a plăcut foarte mult. Ana Maria Ioniță
• Sincer sa fiu , mi a plăcut foarte mult această tabăra deoarece am avut ocazia de a putea observa experiența de viață pe care o avem. Faptul că ne am făcut mâncare singuri a fost fascinant pentru că de mult timp voiam să îmi gătesc singur mâncare. Am mai trecut și pe la cascada Păstaia. Aceasta cascada este minunata , apa străbătând 22 de metri și având un sunet de relaxare și bucurie. Excursia aceasta se poate numi : Drumul spre viața. Minunata excursia!!!!!!
Ioniță Andrei

Tabara tematica de vara, scoala ecologica si aprofundarea stiintelor naturale direct in mediul rezervatiei Tisita Vrancea.

Urmarirea directa a ritmului natural al mediului, a habitatului membrilor valorosi ai biosferei cinegetice, animale de talie mare, ursii, feline, si cele semiacvatice ca vidra, si observarea directa a miracolului natural in care sistemul vegetativ a revenit dupa o defrisare intensa in anii interbelici.

Federatia Romana de aikido modern a organizat actiunea social filantropica DARUIND VEI DOBANDI la centrul social de la Valea Plopului Impreuna cu partenerii nostrii traditionali : Inspectoratul Politiei de frontiera scolile si gradinitele ai caror copii practica AIKIDO parintii lor si cu ajutorul sponsorilor nostrii am adus bucurie copiilor prin donarea de alimente medicamente obiecte igienico-sanitare in valoare de 13000 lei hainute si jucarii pt 300 de copii rechizite pt a putea merge la scoala in valoare de 1500 lei.Federatia multumeste tuturor prietenilor care pun in practica principiul AI-armonie si iubire.

Tabara de vara 2017 Katharina Bran!

Timpul este cel mai pretios dar!

Scopul taberei este de a invata pe copii ce inseamna organizarea timpului pe parcursul unei zile in asa fel incat o zi sa devina una a bucuriei de a trai si nu una a stresului, lipsei de timp, stres care apare datorita lipsei de organizare si prioritizare a actiunilor desfasurate pe parcursul unei zile.

Tabara de vara se va desfasura in vacanta de vara 2017 in intervalele:
• 3 - 8 iulie
• 8 - 13 iulie
• 16 - 21 august

Locatia - pensiunea Katharina - Bran **** (800 metri fata de Castelul BRAN)

Instructorii si cluburile participante:
• Sensei Robert Stanciu - ACS Hakuryu
• Sensei Gabriel Marcoianu - ACS Inovativ Aiki-Concept
• Sensei Adrian Marinescu - ACS Aiki-Budo

Examenul de centura de sfarsit de an scolar

20 Mai Sala Polivalenta Tunari.

Federatia
a organizat o actiune de ajutorare a copiilor fara parintii de la "Valea Plopului" ce s-a numit "NICI UN COPIL NU PLANGE SI NU II ESTE FRIG DE INVIEREA DOMNULUI".

Au participat ca parteneri: Parohia Sfantul Andrei -Parva, ACS Aiki-Budo, ACS Bushido, ACS AIKI-KODOKAN, ACS AIKIRODAC, INSPECTORATUL POLITIEI DE FRONTIERA, ACS AIKI-Budokai , SCOALA ALEXANDRU COSTESCU.

Ca sponsori au fost in principal: parintii si practicantii de aikido din cluburile amintite si sponsorii: Gardena, Q-east Software, PRC, ECO-X, Arthur Murray, Leonte, MinervaSecurity si SCCErbaşu.

Scopul propus - Educarea copiilor in spiritul aikido prin respectarea unor reguli de conduita specifice (disciplina, respect pentru profesori, parinti si colegi, implicare in activitatile unitatii scolare/prescolare), cu rezultate ce se insusesc datorita tehnnicilor executate si a starii emotionale pozitive ce o dobandeste la concurs.

Cu aceasta ocazie toate scolile si gradinitele participante au fost premiate cu diplome de excelenta pentru merite deosebite in promovarea aikidoului

Peste 250 de participanti de la 35 de unitati scolare si prescolare care s-au bucurat de aplauzele a peste 400 de parinti si rude. Pentru buna desfasurare au fost organizate 3 serii de prezentare in scopul sustinerii acestui numar ridicat de participanti.

A avut loc - Intrecerea juniorilor - sectiunea arme Aiki-Budo si cluburi partenere in 11 - martie - 2017